  • Data: 2013-02-12 08:27:42
    Temat: Re: krzywa grzewcza - podłogówka Junkers
    Od: Marek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12.02.2013 08:21, quent wrote:

    > Masz 100% podłogówki?
    > Ja kominka nie mam.

    Na razie mieszkamy na parterze. Tam mam 100% podlogowki i kaloryfery.
    Temp. zasilania obliczona przez sterownik oscyluje od 27 - do 31 (przy
    -10) st.
    Taka temp. idzie w podloge i w grzejniki.

    Poddasze to tylko grzejniki. Przy tej temp. zasilania jest troche
    niedogrzane - mam okolo 19,5 - 20,5 st.
    Na dole 20,5 - 21 st.

    Po rozpaleniu w kominku kociol nie pracuje. W domu jest 22 - 23 stopnie.

    Z tego co sobie przypominam to parametr temp. graniczna mrozu wynosi -5.
    Temperatura minimalna to -15 st.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z