  • Data: 2012-01-06 12:09:31
    Temat: Re: kto ma podłogówkę w całym domu?
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > ja mam tylko na dole i w lazience i holu u góry
    > ale po 5 latach mieszkania z milą chęcią chcialbym mieć w calym domu
    > a jak wy ?

    Ja mam w całym domu , nie ukrywam że do decyzji przyczyniły sie
    wypowiedzi na tej grupie ...
    Choć developer który budował mi dom patrzył na mnie jak na kosmitę jak
    powiedziałem że w całym domu chce podłógówkę i że będę miał panele ...
    Standardowo przez nich budowanych domach podłógówka jest tylko w
    kuchni , przedpokoju i łazience a w pokojach grzejniki ...

    Bo przecież jak będą panele to nie będzie działało i bedzie zimno , bo
    to nie zdrowe , bo sie kurzy i itd ...

    Ja jestem bardzo zadowolony z tej decyzji ...

    A czemu ludzie nie robią ?

    Cena i mity ...

    Mity :

    1. Bo muszą być kafle wszędzie
    2. Bo się kurzy
    3. Bo nie zdrowe

    Ale cena też ważna ...
    Podłogówka kilka lat temu była dużo droższa (części). Koszt montażu
    podłogówki jest także dużo droższy niż montażu grzejników ....