  • Data: 2014-06-09 10:51:21
    Temat: Re: ktory rekuperator?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 9 Jun 2014 01:14:48 -0700 (PDT), Krzysztof Garus

    > Normalnie czuje sie jak prorok :)

    Etam. :P Cejerowski by zaraz udowodnił tezę, że wszyscy pochodzimy od
    jednego stworzyciela, bo też wpadłem na taki patent (choć trochę później
    niż Ty zacząłem się tym w ogóle interesować) -- co więcej, wyglądało to
    prawie identycznie tak samo jak ta pompa ciepła co zapodałem link do niej
    (choć wyjściowo zacząłem też od splita), ale na urządzenie wpadłem później,
    jak już przeczytałem pół internetu:

    http://forum.muratordom.pl/showthread.php?218086-Zr%
    C3%B3b-to-sam-Budowa-CWG-WM-RKP-PC-PPW-GWC

    ;)

    --
    Pozdor Myjk