  • Data: 2010-04-27 13:29:23
    Temat: Re: kuchnia-plyta
    Od: slonko <s...@s...las.com> szukaj wiadomości tego autora

    quent pisze:
    ybrać

    > Na czym gotowałeś do tej pory?
    > Wiesz jak to jest gotować np na płycie grzejnej na prąd?
    > Ja wiem i nigdy sobie tego nie zafunduje. Dla mnie tylko gaz.
    > Myślę, że tu nie ma obiektywnej opinii - kwestia upodobań.

    a co masz do indukcji ? no chyba zemiales jakas przedpotopową ceramike.
    duuuuuuuzo krocej trwa gotownie, czysciej, bez tego lepiacego sie
    wszedzie syfu z gazu, piekna regulacja mocy, nie zagazujesz sie przez
    ulatniajacy sie gaz, nie dojdzie do pozaru jak kobialka zapomni i
    zostawi na noc garnek z obiadkiem na dzien nastepny i dlugo by jeszcze
    wymieniac
    ja ci powiem przez 15 lat uzytkownia kuchni gazowej - nigdy wiecej gazu