  • Data: 2010-04-28 16:14:21
    Temat: Re: kuchnia-plyta
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hr8uo5$o1t$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości
    >
    > Może kup za ok 70-100zł indukcje jednopolową i przetestuj

    One maja kiepsko z regulacja mocy, tzn. regulacja mocy polega na cyklicznym
    zalaczaniu pola jakby jedna moca w roznych interwalach czasowych. Im
    mniejsza moc tym dluzszy interwal przerwy grzania i krotszy interwal
    zalaczenia pola i wszystko jakby z ta sama moca. Dobra indukcja potrafi
    wytworzyc male pole na ktorym mozna gotowac mala ilosc wody na granicy
    gotowania przez caly czas. Mysle, ze podobne roznice beda miedzy tanszymi i
    drozszymi plytami.

    Pozdro.. TK