eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekupno nieruchomosci na ktorej siedzi bank i 2-gi wlasciciel › Re: kupno nieruchomosci na ktorej siedzi bank i 2-gi wlasciciel
  • Data: 2012-01-05 20:17:10
    Temat: Re: kupno nieruchomosci na ktorej siedzi bank i 2-gi wlasciciel
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To co mi przychodzi na myśl to umowa przedwstępna z mężem z zastrzeżeniem że
    > będzie ważna pod warunkiem że bank udzieli wymaganego kredytu. Umowa
    > przedwstępna  będzie jednak wymagała własnego wkładu na zabezpieczenie
    > interesów męża gdybyś zrezygnował z transakcji z innego powodu niż nie
    > udzielony kredyt. Mąż po otrzymaniu twojego zadatku będzie natomiast
    > związany umową w wysokości 2 x twój zadatek. Radzę więc ustalić go możliwie
    > wysoko aby skutecznie zniechęcić męża do zmiany swojej decyzji.

    to dość ryzykowna zabawa... trudno jest sformułować umowę, trzeba
    podać terminy wywiązania się z zobowiązań (załatwienie kredytu, spraw
    własności), a to nie zależy tylko od stron umowy, ani nawet od ich
    dobrej woli... potem może się okazać, że takiej woli w ogóle brak (jak
    w przypadku transakcji nagłaśnianej w tvn)
    tu notariusz powinien pomóc, aby zawrzeć jakąś umowę pomiędzy trzema
    stronami, uzależniając zobowiązania wszystkich stron ze sobą,
    notariusz powinien mieć gotowe rozwiązania, pewnie nie raz to
    przerabiał...

    pozdrawiam
    s_13