  • Data: 2009-10-15 21:25:42
    Temat: Re: kupujemy meble do kuchni - na co zwracac uwage ?
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor wrote:

    > dodam jeszcze że dobre solidne szyny wytrzymają solidne obciążenie
    > szuflad (np zastawę stołową) a gówniani z marketu zaczną sie sypać po
    > roku czy dwóch.

    mam bluma - w jednej szufladzie mam 30 kg
    od dwóch lat chodzi i nie narzeka :)

    natomiast ja zamawiałem kuchnie w takim partaczym zakładzie
    zapłaciłem 5k za kuchnie za którą inni krzyczeli od 8 do 15k
    prowadnice bluma - szuflad w sumie 9 w tym 3 o szerokości 100 cm

    do tego jedno cargo

    zabudowa typu szafa

    MDF w foli
    uchwyty metalowe

    czekałem długo - ale za tą cene - nie narzekam
    dziś niestety ceny mocno podnieśli

    mozna ich znaleźć na allegro
    cechą charakterystyczną ejst to że oferują usługi w wawie i łodzi

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk