    From: gary <g...@w...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: lakier metaliczny w sprayu
    Date: Wed, 02 Jun 2010 09:04:43 +0200

    W dniu 2010-06-01 20:13, Jakub Tarczewski pisze:

    > nie jest to bardzo łatwe, ale się da. Przede wszystkim (ale to chyba
    > oczywiste) podłoże musi być gładkie, może nie 'lustrzane', ale bez
    > żadnych widocznych nierówności - np. drewno porządnie przeszlifowane
    > papierem > 300. Natryskiwanie spokojne, bez pośpiechu, bardzo cienkimi
    > warstwami. Różne pigmenty, nawet w lakierze (raczej emalii, ale
    > mniejsza) tego samego rodzaju, dają skrajnie różne efekty, od głębokiego
    > matu do lustra, więc musisz wypróbować różne odcienie żądanego koloru.
    > Jeśli na jakimś podłożu ni cholery nie chce wyjść błysk (a na innym
> [...]

    Nie no, ja już nie mówię o drewnie, tylko o gładkich materiałach jak
    szkło plastik które są gładkie jak lustro, a po natryśnięciu lakieru ze
    spraya wyglądają jak pomalowane srebrzanką tyle tylko że jaśniejszą niż
    "kaloryferowa" i o drobniejszej strukturze.
    chciałbym uzyskać efekt jak np. na plastikowej czapeczce którą ten spray
    jest fabrycznie przykryty. Można się w niej przejrzeć jak lustrze a po
    natryśnięciu "srebrzanka" :(