  • Data: 2011-08-30 15:37:44
    Temat: Re: lampa na czujnik ruchu i bez - schemat
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Aug 30, 2:49 pm, Adam <a...@g...com> wrote:

    > Kupowalem z 6 takich halogenow z czujkami z roznych marketow - OBI,
    > Castorama, Leroy i wszystkie dzialaja w taki sposob. Wszystkie
    > najtansze wiec moze dlatego ;-)
    > pozdr.

    A widzisz, moze masz zle wyregulowana?
    Bo tez mam duzo czujek i mi tak glupio sie nie zachowuja.
    I tez kupowalem w castoramie czy praktikerze.

    Ale ja je ustawiam na to zeby dzialaly tylko mocno wieczorem (czyli
    czulosc ustawiam na "ksiezyc")
    I do tego dbam aby swiatlo z zarowki nie swiecilo w sam czujnik. Bo
    jak czujnik widzi zarowke to sie "wysyca" i nie widzi ruchu po
    zapaleniu swiatla.