  • Data: 2011-08-30 15:33:27
    Temat: Re: lampa na czujnik ruchu i bez - schemat
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Aug 30, 1:24 pm, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    15g2000yqd.googlegroups.com...

    > Ale tak działa wiekszość czujek w lamapch.

    Chyba jednak nie.
    Mam w domu jakieś 8 sztuk i zadna z nich (a kupowane byly rozniste,
    pierwsze z brzegu albo najtansze) tak sie nie zachowuje.
    Najlepsze sa firmy ansmann (ale jedna z 5 mi padla).
    Najgorsze z bemko (bo nie da sie dobrze wyregulowac ich czulosci na
    swiatlo).

    Tam gdzie mam zamontowane tak dlugo jak chodze to nie gasna. A mam
    ustawione na krotki okres (rzedu 15-20 sekund).