    From: zbigi <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: łazienka - ogrzewanie wody
    Date: Wed, 13 Jan 2010 09:29:55 +0100

    Misiek pisze:

    > Ok, ale jedynie przy powolnym dopuszczaniu wody (niskie cisnienie? maly
    > przekroj przewodow wodnych?)
    > Przy "normalnym" cisnieniu i natezeniu przeplywu nie ma sily zeby woda
    > nie ulegla wymieszaniu. Powtarzam - teoretycznie. Byc moze praktyka
    > wykazuje zupelnie inaczej, zupelnie wbrew prawom fizyki hiehiehie

    Nawet przy puszczeniu na maksa dzieje sie tak, jak opisywal Jackare.
    Przyczyna jest prosta - krociec doprowadzajacy ciepla wode konczy sie
    tuz nad dnem zbiornika, a ciepla wode pobierana jest przez rure syfonowa
    konczaca sie tuz pod "sufitem" zbiornika.

    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)