  • Data: 2020-08-29 23:41:31
    Temat: Re: lisciasty do tablicy - tenmperatura paneli FV
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chciałbym używać przede wszystkm do oglądania PCB. Mniej więcej 30%
    > napraw, jakie robie sobie hobbystyczne, to zwarte kondensatory w linia
    > zasilania - widać je na kamerze od razu, a tak kilkadziesiąt minut
    > szukania "czy coś nie parzy", bo to wcale nie jest natychmiats
    > wyczuwalne palcem. Tylko że to są pizdryki 0.1mm2. Nie wiem czy nie
    > właśnie rozdzielczość może tu byc krytyczna.

    Rozumiem, mamy zupełnie inne wymagania.
    Wiesz, to że element mały nie oznacza że ślad po jego cieple będzie
    równie mały. Obraz w IR ma się nijak do tego, co zazwyczaj oczyma
    widzimy. Z tego co rozumiem, to grzanie jest wyraźne, więc wymagania małe.

    > A poza PCB to sobie bym zerknął właśnie czasem na ścianę, panele, czy
    > sprawdził gdzie mam rurki od podłogówki (na Flirze widać, choć kiepsko)
    > i czy śruby w rozdzielnicy się nie grzeją. I chyba tyle z takich
    > normalnych zastosowań.

    No właśnie. Kamerkę jaką używam producent robi w 2 wersjach (ten sam
    model). Do zastosowań industrilanych oraz budowlanych, różnią się trochę
    parametrami.

    > Szukam więc taniej kamery. Ba, jak by była tańsza wpinana w telefon to
    > jak najbardziej. Liczyłem że chińczycy coś wymyślą i o dziwo wymyślili:
    > 8x8 pixeli za $40 :D

    Chyba nakładka na telefon będzie najlepsza. :)

    Miłego.
    Irek.N.