  • Data: 2010-01-14 10:53:16
    Temat: Re: malowanie - ceny robocizny
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hims59$982$1@inews.gazeta.pl...
    > Sprawdzone empirycznie w 2009r. Jedna z opcji to wlasnie kredyt 600tys zl.
    > , tylko na dochod zony 6.5tys zl(netto) bylo na styk w zlotowkach i to
    > tylko w 2 bankach. We frankacj czy euro trzeba bylo miec 2x wiekszy dochod
    > :) W zlotowkach rata wynosilaby 3800zl(po wpisie do hipteki)

    Wierzę tobie. W 2009 cięzko było. Teraz banki troche poluzowały.
    Na warunkach jak napisałem(6tys dochodu rata 3000zł więc oprocentowanie dla
    600tys to ok 4,2%) ciężko bedzie uzyskać kredyt ale nie jest to niemozliwe.
    Banki teraz odpusciły troche sobie i łatwiej o uzyskanie kredytu.
    Przystabilnych dochodach i wysokiej ocenie scoringowej jest to do
    przeszkoczenia

    Krzysiek