  • Data: 2012-05-16 16:45:42
    Temat: Re: maszt 25m - jakie formalności? [crosspost]
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Maj, 09:20, "qlphon" <q...@p...fm> wrote:

    > wyobraź sobie, że są takie rejony w PL
    > gdzie nie mam nikogo po drodze
    > i zasięg jest beznadziejny (żeby pogadać przez tel gsm trzeba mieć "dobre
    > miejsce" albo wyjść z domu...)

    Moge sobie wybrazic, tez mam dom na wsi (niby sporej) a z zasigiem GSM
    problem..., o net radiowy pytalem "lokalnych" i nikt nic konkretnego
    nie wiedzial... kupilem w ciemno nanoBridge M5, zapuscilem
    przeszukanie calego pasma w ~12 kierunkach swiata i w prawie kazdym
    dostalem full ekran odbieranych stacji ;) - jedna z firm w zasiegu
    oferowala tydzien gratis na testy, wiec sie zglosilem, dzialalo i tak
    zostalo... (sami byli troche zdziwieni, ze ich odbieram)

    Jesli masz mozliwosc pozyczyc to warto sprawdzic na poczatek (albo
    zaryzykowac te ~300PLN) ...

    WS