  • Data: 2012-05-22 13:47:11
    Temat: Re: maszt 25m - jakie formalności? [crosspost]
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Maj, 12:10, "qlphon" <q...@p...fm> wrote:

    > powiedz mi tylko na jakim dystansie złapałeś tego ISP?

    pokazuje mi, ze 11.6km

    > ja rozumiem, że na nanobridge zrobię sobie piękną i długa radiolinie (gdy
    > oba końce maja ten sam sprzęt),
    > ale pewnie współpraca z antenami dookólnymi systemu rozsiewczego wyraźnie
    > skróci ten zasięg...
    > wiesz może z jakim sprzętem na drugim końcu współpracujesz?

    Ma toto funkcie "Discovery", ktora pokazuje, ze Rocket M5, antena?
    zapewne dookolna, ale nie wiem na 100% (nawet nie do konca wiem, gdzie
    to jest, zeby podjechac i zobaczyc ;) )

    AirMax_KOLNET_magurka_1 AP AirMax_KOLNET_magurka_1 Rocket M5 v5.3.5
    192.168.122.145

    Dokladniej to juz tylko u operatora, http://www.kolnet.eu/

    WS