  • Data: 2010-11-08 16:57:53
    Temat: Re: meszka w mieszkaniu
    Od: "Majka04" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości
    news:ib8fm1$91b$1@news.onet.pl...

    > Ziemiórka. Kupić w ogrodniczym trzeba preparat i zastosować zgodnie z
    > instrukcją.

    Bardzo możliwe, ze jest to właśnie ten intruz. Poczytałam sobie o nim i
    zgadza się, ze kwiaty zaczęły ginąć po przesadzeniu. Podejrzewałam, że winna
    może być kupiona ziemia i tą nie zużytą do końca wyrzuciłam, a teraz zacznę
    większą obserwację doniczek i zakupię jakiś polecany środek.
    Dziękuję
    Majka