    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 4 Dec 2023 15:36:40 -0800 (PST)
    Subject: Re: mlode malzenstwo z malym dzieckiem
    From: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Sunday, December 3, 2023 at 8:23:29 a.m. UTC-6, Uzytkownik wrote:
> [...]
    > Rzecz w tym, że stanowcza większość bezdomnych żyje tak, bo jest im tak
    > wygodniej, są leniami lub też doprowadziła ich do tej sytuacji nadmierna
    > ilość spożywanego alkoholu lub narkotyków.
    > Jeżeli dałbym tego piątak, a on by go przepił lub przepalił to czułbym
    > się wychu....ny, bo jestem wielkim przeciwnikiem palenia i nadużywania
    > alkoholu.
    > Ale jeżeli on te pieniądze u mnie zarobi to jest to uczciwy układ:
    > praca->zapłata i wtedy nic mi do tego jak on wykorzysta te 5 zł. Czy
    > kupi sobie za to chleb czy też najtańszego jabola.

    rozpisales sie ale chyba nie przeczytales co napisalem. Wroc se i przeczytaj. Bo
    chyba dyskutujesz z opinia ktora jest podobna do Twojej.
    Ale tej drugiej Twojej Bo pierwsza to bylo zdziwienie ze babcie oszukali i nie
    widzisz w tym problemu.

    Zdecyduj sie jakie masz zdanie.

    > Każdy kto daje piątaka bezdomnemu tylko dlatego, że on o to prosi jest
    > bezmyślny i naiwny.

    Troche nie na temat. Moje przeslanie nie jest ze nalezy pomagac glupio ale ze
    wykorzystywanie czyjejs pomocy bo ktos jest naiwny jest zle i jest karalne.
    W inicjalnym komencie nie widziales w tym problemu.

    Wiec albo masz schizofrenie albo sie ktos podszywa pod Twoje konto.

    > Wystarczy, że miałem kolegę, który mnie nadużywał. Jeździłem specjalnie
    > po niego po ponad 100km jak wracał do Polski samolotem. Nigdy mu nawet
    > nie przyszło do głowy, że samochód tankuję benzyną, którą muszę kupić na
    > stacji benzynowej. Wielokrotnie mu pomagałem zarówno prywatnie jak i
    > przy fuchach, które on robił dla inwestorów w Polsce. Chłopak jak nie
    > radził sobie w sprawach technicznych to nieważne dzień czy noc dzwonił
    > do mnie o pomoc, albo przychodził, żeby mu to czy tamto wytłumaczyć.

    Zacytuje Ciebie:
    > W czym jest problem?
    > W czym jest problem?
    > Co za różnica czy sprzedaje młodemu małżeństwu czy też handlarzom?
    > Sprzedała za tyle, za ile się zgodziła sprzedać. Skoro chciała więcej to
    > mogła negocjować, albo szukać dalej klienta.

    Ty sie zdecyduj bo nie wiem czy strugasz niepowiem co czy ktos sie podszywa pod
    twojego nicka.

    lepiej niz Ty to jest to zaprzeczenie tej idei.

    wykorzystana na kiladziesiat tysiecy (lata emerytury jaka dostaje)

    > Mnie nie trzeba niczego tłumaczyć, bo zbyt dużo razy spotkałem się z
    > nadużywaniem mojej pomocy.

    No nie wiem.
    Ponawiam pytanie: Schizofrenia czy sie ktos pod Ciebie podszyl czy tak se trolujesz?