  • Data: 2012-02-25 09:55:20
    Temat: Re: mlotowiertarka - prosze o opinie uzytkownikow
    Od: "adriano" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wprawdzie urzadzenie, które kupiłem na aledrogo nie jest tej firmy, ale
    > wyglada tak samo i tez powstało w Chinach.
    > Moc i udar ma swystarczajace, ale... gdy wykonałem nim bruzdę o długości 2
    > m ( w tynku i cegle, nie betonie!) to okazało się, ze wrzeciono wygięło
    > się i przy wierceniu wiertło solidnie bije.

    Widocznie nie potrafisz się Pan obsługiwać dobrze sprzętem :)
    Ja mam taką
    http://allegro.pl/wiertarka-udarowa-1300w-mlotowiert
    arka-eurotec-i2155871274.html
    dokładnie już chyba 4 lata i cały czas chodzi elegancko. Rozwala B-15, B-20
    bez większych problemów. Nigdy się nie zepsuła. Choć miałem inną wiertarkę
    EUROTEC i była do du.... ta jest jednak dużo lepszej jakości. Wypowiadam się
    jako ten, który MA, a nie jako przeciwnik CHIŃSKICH produktów.