  • Data: 2012-11-10 17:24:01
    Temat: Re: moc kotła gazowego
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    brunet.wp wrote:

    > A jest w ogóle sens montowania większego? Hydraulik proponuje mi
    > 120l, ja chcę 160l. Cały zbiornik nagrzeje się do temperatury
    > docelowej w kilkanaście minut. Jeśli jest pobierana gorąca woda z
    > zasobnika, to zbiornik jest uzupełniany zimną wodą, a jeśli
    > temperatura spadnie o 5 stopni, to włącza się podgrzewanie wody w
    > zbiorniku. Toż można kilka kranów z ciepłą wodą odkręcić i woda w
    > zbiorniku powinna być ciągle gorąca. Mylę się?

    oczywiście jeśli nie przewidujesz wanny oraz/lub deszczownicy.

    tylko umywalkę i jakiś natrysk z minimalnym strumieniem wody...

    no i jedna osoba...

    14kW w trybie przepływowym może ci nie wydolić z zapewnieniem ciągłego
    strumienia wody o temperaturze tych minimum 37 stopni.

    Dlatego jak masz sporą rodzinę i kilka odbiorów równoczesnych to trzeba
    pomyśleć o większym zasobniku