  • Data: 2012-11-19 09:25:06
    Temat: Re: moc kotła gazowego
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > chodzi o to aby kowalski na podstawie rad kogoś kto sie myje w litrze wody
    > nie zrobił sobie instalacji która będzie go wkurzała przez resztę życia.

    > Trzeba sobei zdać sprawę jakie się ma potrzeby, np dzieci dzieci potrafią
    > wyciągnąć duże ilości wody bo sie lubią pluskać, zresztą wielu dorosłych
    > też lubi się pluskać. No i wanny któe potrafią wypróżnić nawet duży
    > zasobnik dość skutecznie.

    Oczywiście, jak ktoś chce wannę, albo prysznic z deszczownicą musi to
    uwzględnić. Przy deszczownicy często jeszcze trzeba uwzględnić czy rurki
    dopływowe i kanalizacja maja odpowiednie przekroje bo widywałem już
    deszczownice z których ledwo kapała oraz takie które po odkręceniu na maksa
    zalewały łazienkę.

    Ale w tym przypadku było mowa o zwykłym prysznicu i tym, że 50l wody na
    osobę wystarczy. Ja twierdzę z mojego doświadczenia że wystarczy, to samo
    twierdzi wikipedia oraz normy. Natomiast Ty twierdzisz inaczej nie podając
    żadnego argumentu.

    Pozdrawiam
    Ergie