eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniemokra wełna od strony dachówki. Co jest źle zrobione? › Re: mokra wełna od strony dachówki. Co jest źle zrobione?
  • Data: 2013-11-25 14:12:59
    Temat: Re: mokra wełna od strony dachówki. Co jest źle zrobione?
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Są membrany, do których wełna może przylegać bezpośrednio.
    >Poza tym radzicie rozebrać i zrobić to samo, pozostawiając szczelinę
    >wentylacyjną, a jeżeli tam jest coś co udaje membranę to ta szczelina nie
    >wiele pomoże bo w okresie jesienno-zimow-wiosennym nie zdąży wyschnąć bo
    >para z wełny będzie skraplać się na membranie i znów kapać na wełnę. Ja bym
    >raczej dołożył porządną membranę, a tą starą wyrzucił.

    No bo szczelina ma się ciągnąć od dołu dachu aż do kalenicy i tam ma być
    rozcięcie folii aby powietrze wentylowało cały dach , czyli musi dołem
    wlecieć i wylecieć górą dachu ...
    Wielu producentów nawet membram zaleca pozostawienie szczeliny bo gwarantuje
    to że wełna ZAWSZE będzie sucha , nawet jakby doszło do jakiejś
    nieszczelności membramy/folii lub gdyby straciła swoje właściwości ,
    dodatkowo szpara wentylacyjna ze sprawną wentylacją pozwala także na
    oddychanie dachu i korzystanie wpływa na więźbę dachową.
    Dodatkowo w lato wentylacja dachu pomaga na mniejsze nagrzewanie pomieszczeń
    na poddaszu ...