eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniemokra wełna od strony dachówki. Co jest źle zrobione? › Re: mokra wełna od strony dachówki. Co jest źle zrobione?
    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: mokra wełna od strony dachówki. Co jest źle zrobione?
    Date: Tue, 26 Nov 2013 16:27:31 +0100
    <529330ec$0$2168$65785112@news.neostrada.pl> <l6vbqf$l14$1@alfa.ceti.pl>
    <l6vimv$n47$2@speranza.aioe.org> <l6vung$110k$1@alfa.ceti.pl>
    <l70gbs$r0$1@node1.news.atman.pl> <l71n7c$nkl$1@speranza.aioe.org>
    <l71ssm$5gd$1@speranza.aioe.org> <l723l8$pec$1@usenet.news.interia.pl>
    <l726bt$rk4$1@speranza.aioe.org> <l72b8d$9j0$1@usenet.news.interia.pl>
    <l72bg9$pop$1@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <5294b518$0$2287$65785112@news.neostrada.pl>
    <l72d0l$def$1@usenet.news.interia.pl> <l72e2u$sd9$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 2013-11-26 16:17, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Prawda, ale jak ktoś o tym głośno mówi albo pisze na grupie to zaraz
    > słyszy że pisze bzdury bo tam nie ma prawa hulać wiatr.

    No i jeszcze najtansza mozliwa welna, znaczy szmata bo po co przeplacac.
    Tylko jak tu szmata zrobic szczelne ocieplenie? Ja probowalem i
    twierdze, ze sie nie da, albo zwyczajnie mi sie nie udalo, bo zanim
    przymocuje sie kawalek to reszta leci na leb.

    > I to jest prawidłowe rozwiązanie (z zastrzeżeniem że pisałeś o
    > kontrłatach oczywiście).

    A prawde mowiac nie wiem czy ma to jakie kolwiek znaczenie. Byleby
    szczelina byla. Te dwa centymetry starczy. No i oczywiscie zeby gwozdzi
    zbyt dlugich nie trzeba bylo stosowac, bo lepiej jak deski jednak krokwi
    beda sie trzymac.

    Pozdro.. TK