  • Data: 2010-01-13 22:40:56
    Temat: Re: mury zew i nosne z czego
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hilgg2$16qb$1@news2.ipartners.pl...

    > Chyba jednak warto na zasadzie że teraz kasę mam bo jestem młody i
    > zarabiam a na starość może nie będzie mnie stac na poprawianie domu ale
    > tez ogrzewanie będzie droższe niż dzisiaj.
    > Pamiętam, wtedy z żoną rozmawiałem o tym styczniu. U nas kwota była
    > niewielka ale żona mówiła że w pracy u niej kolezanki wkurzone były że
    > znowu pozyczki na zapłacenie za ogrzewanie net węglem trzeba będzie brać

    Oczywiscie tak, dla tego na dzis minimalna wartosc ocieplenia przyjmijmy na
    poziomie 10cm, przy czym 15 bedzie lepiej. 20cm tez ujdzie, ale 30 to
    estetyczny bunkier patrzac na okna, no i kiedy zwroci sie roznica miedzy 20
    a 30cm? Branie kredytu na ogrzewanie to w ogole jakas porazka i w tej
    sytuacji nalezalo by kredytowac przede wszystkim ocieplenie domu, bo
    blednego konca kola szybko mozna nie zobaczyc. Poki piszemy o normalnych
    fakturach rozniacych sie po10 - 30 czy nawet 50zl. miesiecznie to chyba nie
    ma o czym gadac. A na dzis wlasnie o takich ew. roznicach jest mowa. Jak
    ktos zaplaci przykladowo 3000zl za sezon to i 3300 raczej tez wyluska i nie
    bedzie to chyba znaczaco wiecej jak dzisiejsze rachunki za ogrzewanie
    mieszkan spoldzielczych.

    Pozdro.. TK