  • Data: 2010-06-04 06:06:18
    Temat: Re: na marginesie - kominek
    Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "qaz" <q...@w...pl> napisał

    > No to mieliśmy zupełnie odmienne "pierwsze razy". Swoją drogą, jakim cudem
    > udało Ci się pokleić izolację taśmą aluminiową w jeden dzień ? Obudowa
    > malutka, czy co ?
    > Moja ma ok. 130 x 80 w podstawie i 270 wysokości (razem z komorą
    > dekompresyjną )
    > qaz

    Moja była tak wycyrklowana, zeby ją sie dalo jak najmniejszą ilością cięć
    regipsem oblozyc... Zatem ma wymiary 120x60 :)

    Klejenie tasma to godzina czasu - zostawilem sobie wejsie od przodu - z boku
    wkladu. Wszedlem do srodka i kleilem. Welna ma przeciez tez niemale
    rozmiary, wiec klejenia wcale nie bylo tak duzo... Owszem, gdybym mial to
    kleic z zewnatrz przez jakas kratke (jak ginekolog), to pewnie zajeloby mi
    to pare dni :)

    Pozdry,
    MW