  • Data: 2009-11-27 10:08:45
    Temat: Re: nacz.przeponowe
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:hemq6v$i30$1@news.interia.pl...

    > Masz solara a w nim naczynie przeponowe. Sprawdzales jak bardzo nagrzewa sie
    > rurka miedzy zestawem pompowym a naczyniem? U mnie nawet nie jest w otulinie.

    Odpisałeś nie na temat. W układach grzewczych i solarnych ciśnienie poduszki
    ustala się wyższe niż statyczne a w CWU niższe.
    Nagrzanie naczynia CWU to wzrost cisnienia poduszki a więc zmiana warunków jej
    pracy.

    > To jest dzielenie wlosa na czworo. Probujesz przekonac niewlasciwa osobe. Nie
    > jestem jakims promotorem takiego rozwiazania. Napisalem przciez, ze montuje
    > sie na zasileniu. Nikomu nie proponowalem montowania na wyjsciu, a
    > stwierdzilem jedynie, ze chodzi o cisnienie. Piszesz dla mnie rzeczy
    > oczywiste, moze poza idealna przewodnoscia i/lub szybkim napelnianiem i
    > oproznianiem naczynia.

    W pewnym sensie jednak stałes się niechcący promotorem takiego rozwiązania.
    Przypomnę co napisałeś. " Dla samej zasady dzialania nie ma to znaczenia, bo
    cisnienie na gorze jak i na dole jest takie samo i taki byl kontekst" Po tej
    wypowiedzi wywnioskowałem że dla ciebie jest to wsio rybka gdzie sobie
    zamontujemy naczynie.

    Marek