  • Data: 2011-11-22 09:03:19
    Temat: Re: nadproże mocowane do drewnianego słupa
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY> szukaj wiadomości tego autora

    news:jae5kl$ul0$1@news.onet.pl...

    > Moja wiara nie ma tu żadnego znaczenia :) Skoro tak mówisz, to pewnie tak
    > jest.
    > Miałem na myśli ten rzut poddasza
    > http://www.horyzont.com/projekt-domu/pokaz/tymek/lus
    tro/312
    > Chyba taki dom budujesz? Słup stoi tam obok ściany.

    A faktycznie, na tym rzucie jest obok ściany. Jednak u mnie w projekcie jest
    w ścianie.

    > Strop ok. Monolit jest na pewno lepszy niż teriva, być może nawet również
    > tańszy.
    > Ja jednak jestem generalnie przeciwnikiem wszelkich zmian (choć sam bym
    > się zastanawiał czy robić terivę czy monolit, gdybym miał terivę w
    > projekcie).

    To podobnie jak ja, też jestem przeciwnikiem zmian. U mnie zmiany są
    niewielkie (przynajmniej w porównaniu do innych Tymków).

    > Ja zrobiłem gk (zgodnie z projektem). Zaoszczędziłem na tym sporo,
    > zwłaszcza że robiłem je sam. Tylko gładź i malowanie zleciłem.
    > Gdybyś od początku zrobił ściany gk, to ten słup nie byłby problemem.

    Zaoszczędziłeś pewnie na robociźnie, bo materiał wyszedł podobnie? Ja jednak
    ścian z KG nie zrobiłbym.