  • Data: 2010-10-20 19:55:52
    Temat: Re: nadproże - mostek termiczny
    Od: "Bogdann" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo musiałbyś to zrobić naokoło okna. Narysuj sobie dół okna w przekroju i
    > wyznacz najkrótszą drogę ze środka na zewnątrz. Wyjdzie ci długość parę
    > cm. Mało.

    Przyznam, że nie zrozumiałem, może pan rozszerzyć, bądź zilustrować ?

    > To już lepiej wystawić całe okno na zewnątrz.

    Tak będę zapewne chciał. Tylko pytanie - czy to wystawienie na zewnątrz nie
    ma też jakichś negatywnych aspektów (gorsza akustyczność, możliwość
    obsunięcia, nie wiem co jeszcze) ? U mnie będą w zasadzie 4 witryny okienne
    wielkości 235x260 , i z myślą o nich właśnie zastanawiam się nad takim
    montażem. I czy montujący okna się wogole zgodzą na takie zamontowanie ?

    pzdr
    Bogdan