  • Data: 2017-02-28 17:10:56
    Temat: Re: nagrzewnica elektryczna małej mocy
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.02.2017 o 16:07, Uzytkownik pisze:

    > Rzecz w tym, że znam i to dość niedawny przypadek i to dokładnie takiej
    > samej farelki. Ktoś pozostawił taką farelkę bez nadzoru. Na szczęście
    > nie doszło do większego pożaru i straż pożarna, która została wezwana na
    > miejsce ograniczyła się tylko do odłączenia zasilania i pootwierania
    > okien.
    No nie wiem........Straż pożarną wezwano do otwarcia okien? Ciekawe.
    Sam ogrzewałem wiele lat kiosk w czasach PRL farelką, która pracowała
    non-stop (z termostatem). Nie tylko się nie spalił, ale nawet farelka
    nie dawała nigdy powodów do niepokoju.
    Może teraz Chinczycy robią jakieś dziadowstwo.
    Jacek