eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanienaped do bramy przesuwnejRe: naped do bramy przesuwnej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.chmurka.net!.POSTED!not-for-mail
    From: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: naped do bramy przesuwnej
    Date: Sat, 23 May 2015 23:11:18 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Lines: 17
    Message-ID: <mjqqbf$mol$1@srv.chmurka.net>
    References: <9...@g...com>
    <mjkblh$8nt$1@srv.chmurka.net>
    <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 89-72-210-130.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.chmurka.net 1432415407 23317 89.72.210.130 (23 May 2015 21:10:07 GMT)
    X-Complaints-To: abuse-news.(at).chmurka.net
    NNTP-Posting-Date: Sat, 23 May 2015 21:10:07 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.6.0
    In-Reply-To: <e...@g...com>
    X-Authenticated-User: opajak
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:500479
    [ ukryj nagłówki ]


    Powitanko,

    > Nie mają nic wspólnego z bezpieczeństwem.

    Ma, bo Twoj samochod nie odjedzie z kims innym bez Twojej zgody. Ktos
    musialby byc bardzo napalony akurat na ten samochod, zeby mechanicznie
    dobierac sie do bramy. Jak masz pilota ze stalym kodem, to wejdzie i
    wyjedzie bez problemu, jak jest KeeLoq, to da sobie spokoj.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa
    --
    "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
    -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
    ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
    moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1