  • Data: 2010-10-05 15:02:12
    Temat: Re: naprawa gresu na TARASIE
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "p 47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:i8f5cp$gm8$1@news.task.gda.pl...

    > 1. Czy usuwać wszystkie płytki, które dają się podważyć? - przy podważaniu
    > jednej płytki podnoszą się po kolei następne płytki mocno z podważaną
    > związane . Boję się, że w ten sposób zdejmę płytki z całych 76m2
    > tarasu..;-)

    Usuwać koniecznie. Jeśli odchodzą przy podważaniu, to znaczy że tak czy tak
    odejdą. Więc twój wybór to zerwać je samemu, lub poczekać aż same odskoczą i
    za rok zaczynać zabawę od nowa.

    > 2. Czy skuwac po usunieciu płytek cały pozostały klej na betonowym
    > podłożu, czy tez wystarczy usunąć tylko ten słabiej z podłożem związany?

    Wystarczy słabiej, ale możesz mieć problem z wysokościami, generalnie bym to
    jakoś choc zgrubnie wygładził (np. bardzo szerokim dłutem na młotowiertarce)

    > 3. Czy skuwac na gładko pozostałości kleju z płytek? -chcę je ponownie
    > przykleić oczywiście po usunięciu resztek fugi

    j.w., oczywiście z pominięciem owej młotowiertarki.

    > 4. jaki klej do tej naprawy polecacie?

    Mrozoodporny i tym razem kładziony zgodnie z regułami klejenia płytek na
    zewnątrz budynku. Robi się to całkowicie inaczej niż wewnątrz, a idea jest
    taka, że pod płytką NIE MOŻE być dziur.

    J.