  • Data: 2012-07-02 18:04:02
    Temat: Re: naturalna klimatyzacja
    Od: anhin <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Daj proszę linka do projektu, podobnego - nie koniecznie dokładnie tego
    > o którym wspominasz. wizualizaje...

    linka do projektu Ci nie dam, bo nie ma go jeszcze w sieci -może, jak
    zostanie wreszcie zrealizowany, tu i ówdzie się pojawi, na razie jest na
    etapie projektu wykonawczego, a poza tym... to nie mój projekt.

    Co do podobnych -wpisz w google "earth house", "cellar house",
    "underground home", albo choćby "ziemianka" czy "dom podziemny", a
    znajdziesz tego setki; idea robi się na świecie i u nas coraz bardziej
    popularna, i takich domów w różnych odmianach w tej chwili powstaje w
    Polsce co najmniej kilka.