  • Data: 2010-02-05 22:31:49
    Temat: Re: nieodśniezony balkon sąsiadki zalanie
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Lut, 16:12, "Przemek" <r...@o...pl> wrote:

    > A ja zacytowałem Uchwałę SN. Balkon nie jest basenem, nie musi być
    > wodoszczelny na całej wysokości,

    Musi byc wodoszczelny. Podciekanie wody to blad w jego wykonaniu. Przy
    kazdym wiekszym, czy zacinajacym deszczu bedzie podciekac. Tez
    bedziesz winil sasiadke, ze nie stoi z mopem na balkonie i nie wyciera
    wody ? :) Tak samo jakbys mieszkal na ostatnim pietrze i zalewaloby Ci
    sufit przez zle wykonana izolacje na dachu - kogo bys winil ? To
    dokladnie ten sam typ bledu. Winilbys spoldzielnie, bo nie odsniezyla
    dachu, czy ze dach ma zle wykonana izolacje ? :)

    > a jego własicicel ma obowiązek utrzymywania
    > go w stanie nie narażającym innych na szkodę.

    W takim razie musisz poszukac jeszcze w jakichs normach budowlanych
    czym charakteryzuje sie prawidlowe wykonanie balkonu, bo ten ktory
    sprawia klopot jest zrobiony zle (co zreszta jest bardzo powszechne -
    nie znaczy ze prawidlowe!).

    Zastanow sie lepiej kogo gnebic, bo zrobisz sobie remont, klocac sie z
    sasiadka, a za pol roku przyjdzie wiekszy deszcz i bedzie powtorka z
    rozrywki.. Wiem, ze latwiej pognebic sasiadke, niz zorganizowana
    spoldzielnie ktora ma wlasnego prawnika ale idziesz w zlym
    kierunku ;-) Przemku - nie idzcie ta droga! Nie idzcie ta droga! ;D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.