  • Data: 2010-01-31 15:54:41
    Temat: Re: nietypowy dwuspadowy dach
    Od: "Darek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niewiem dlaczego akurat to ci sie nie spodobało.
    > po pierwsze - dom jest dla domowników,

    dlaczego, no z tego samego powodu co kuchnia otwarta.
    To jest kwestia gustu, siedzac w saloniku nie chce aby koledzy
    przychodzacy do dziecka, przechodzili przez salon jak ja tam jestem
    a to jest wlasciwie spenetrowanie salonu w samym srodku.
    To jedyny powod i tu chyba nawet nie ma co nad tym dyskutowac,
    to jak dyskusja, dlaczego lubie niebieski kolor a nie rozowy. Jezeli
    koledze Quent to odpowiada, to ok, ja tylko pisalem z mojej strony.

    Ja to co zaprojektowalem, tez mam czesciowo otwarty salon
    i gosci bede widzial przy wchodzeniu, ale nie beda przechodzic przez
    srodek salonu ani wchodzi do niego - to byl miedzy innymi powod
    gdzie w moim projekcie zrezygnowalem z schodow umieszczonych w salonie
    co pozwolilo by mi zaoszczedzic troche miejsca w jednym miejscu i dolozyc w
    innym,
    ale tak nie chcialem.

    Pzdr
    Darek