  • Data: 2010-01-31 18:17:14
    Temat: Re: nietypowy dwuspadowy dach
    Od: M <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor pisze:

    > przecież to dom amerykański to na dach pójdzie papa zgrzewalna i już :)

    Chyba gont bitumiczny :-) Nie ma się co męczyć ze zgrzewaniem - kilka
    gwoździ, lekka konstrukcja, brak problemu z cięciem blachy czy dachówki
    o odpadami. Tylko u nas to mało kto potrafi taki gont układać - serio,
    trudno uwierzyć, ale tak jest (tzn., gdyby fachowcy umieli czytać i nie
    starali się wkładać w robotę swoich przesądów i przyzwyczajeń z
    blachy/dachówki/etc. to byłoby OK; niestety zwykle bywają mądrzejsi od
    producentów).

    M.