  • Data: 2010-12-03 20:57:22
    Temat: Re: no to sie pochwale - moj kominek
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Gru, 21:36, "widow" <w...@t...pl> wrote:
    > Ze dwa miesiace temu popelnilem obudowe kominka i czas sie pochwalic:
    >
    > http://szyna.civ.pl/kominek/kominek_przod.jpghttp://
    szyna.civ.pl/kominek/kominek_bok.jpg

    > Mo e i adne by to by o, gdyby nie jedno ale:
    > ca o sprawia wra enie jakby by o z o one z klock w, kt re nie do ko ca s
    > ze sob posk adane + klasyczna rama drzwiczek wk adu, kt ra niestety nie
    > wsp gra z nowoczesnym wygl dem kominka.
    > Kolorystyka wg mnie trafiona.
    > Najwa niejsze, eby w a cicielowi si to podoba o:)

    I tak wlasnie mialo byc :-) Caly salon robie w stylu "jak z klockow" -
    wszystko kanciate, zadnych okraglosci. Sufit podwieszany tez mam w tym
    stylu - przez caly pokoj (5,5mb) leci obnizony o 15cm pas (szerokosci
    1m), grubosci ok 7-8cm. Zza niego swieca LEDy.

    Tu na kominku na gorze beda dwa swiecace w dol spoty (łoł co za
    slownictwo) - czyli ot dwa reflektorki z ozdobnymi, slabymi LEDami
    skierowanymi w dol (troche rozjasni to szarosc kominka:), a spod tego
    bialego marmuru bedzie na calej dlugosci lekkie podswietlenie linijka
    LEDowa :)

    Co do ramki drzwiczek - masz racje, coprawda nie ma na niej rycerza,
    miecza, czy co tam ale zbyt nowoczesnie nie wyglada. Na szczescie moge
    do niej dokupic taka ramke:

    http://img0.kratki.com/images/products/1744/4c7219ab
    a0de6_full.jpg

    I to powinno nadac wiecej nowoczesnosci drzwiczkom :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.