eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanienowy piec z zasobnikiem na ekogrosze w starej instalacji CORe: nowy piec z zasobnikiem na ekogrosze w starej instalacji CO
  • Data: 2017-01-18 16:51:45
    Temat: Re: nowy piec z zasobnikiem na ekogrosze w starej instalacji CO
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Zycie bez mitow sensu by nie mialo, w grube rury wchodzi wiecej wody i dlatego trzeba
    wiecej energii zeby ja ugrzac. Racja ale raz sie grzeje wiecej a na wiosne sie to
    odbiera. Tez moglbym wysnuc teze ze grzanie brykietem jest drozsze od grzani paletem
    pomimo ze brykiet tanszy. Ja mieszkam na osiemdziezieciu metrach sasiad na
    dziewiecdziesieciu. Obydwaj mamy nad soba strych nieuzytkowy. Mam nad soba sufit,
    polepe, z 40 cm matedialow izolacyjnych. Sasiad ma sufit i polepe. On jest grzany od
    spodu a ja mam dwa pustostany pod soba. On zuzywa 30 kilogramow brykietu po 0,6
    zlotych za kilogram na dobe. Moj piec spala na dobe ok 8 kilogramow peletu po 1zl/kg.