  • Data: 2012-05-31 10:25:41
    Temat: Re: nowy sukces tuska
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jq5b0d$vqh$1@node2.news.atman.pl...

    > I wybudowali w tym czasie więcej autostrad niż ktokolwiek przez ostatnich
    > 50 lat. To zaiste nieudaczniki :-)
    >
    > Nie wiem, co brałeś ale podziel się bo masz niezły towar. Ja rozumiem
    > czepianie się służby zdrowia, podatków, bezrobocia, ale akurat z drogami
    > obecny rząd sobie dobrze radzi.

    Bzdury piszesz!
    Wybudowanie drogi czy autostrady to lata przygotowań, skupu działek,
    projektowania, zmian projektów na wniosek właścicieli działek sąsiednich,
    liczne sprawy sądowe i wogóle wogóle mnóstwo rzeczy do zrobienia.
    Więc zanim jakakolwiek maszyna wjedzie w teren minąć może dekada, bo u nast
    takie prawo że jeden góral może zablokować całą inwestycję na długie lata.
    To że się teraz buduje to nic jak tylko efekt końcowy tych wszystkich
    wykonanych prac w latach poprzednich.
    Za czasów PO nie przygotowano ani nie zaprojektowano żadnej waznej drogi, a
    to co widać wokoło, czyli budowy kanalizacji, dróg, autostrad to pośpieszne
    zjadanie gotowego tortu i to jeszcze na wyraźne poszturchiwanie ze strony
    komisji europejskiej bo grożą nam kary za niedotrzymanie terminów.

    I żeby nie było, Nie jestem PISlamistą, zawsze mój głos jest oddawany na
    partię Korwina.

    Marek