  • Data: 2011-09-23 19:33:11
    Temat: Re: nudne, sztampowe domywszedzie - dlaczego?
    Od: "kiki" <k...@t...fel> szukaj wiadomości tego autora

    "quent" <x...@x...com> wrote in message news:4e7cdc3d@news.home.net.pl...

    > Granulat chcę wysypać na podwieszany sufit g-k i sypać tak dużo aż utopią
    > się wszystkie działówki, aż pod górną powierzchnię wiązarów. Nie wiem ile
    > wyjdzie ale myślę ze ok 40cm.
    > Dlatego oklejanie tych ścianek strypianem chyba nie ma sensu skoro i tak
    > utoną w granulacie wełny.
    > A może granulat styropianu lepszy?

    Ja bym je najpierw zahermetyzował zanim zasypiesz. Będziesz miał pasywność,
    a nie tylko ocieplenie.
    Oklej, uszczelnij pianą i dopiero zasyp.
    Wełna jest niepalna ale styropian nie nasiąka gdyby nawet coś się stało i
    gnić nie będzie. Ale to drugorzędna sprawa.
    Jednak oklej najpierw..
    Tylko tak jak ci pisałem. najpierw zrób profile przyścienne sufitu. Od nich
    ciągnij styro żeby pozakładać czapki na ściany. Dalej panka.. jak nie będzie
    wystawać to nawet nie dawaj siatki i kleju tylko zasyp ile wlezie.