  • Data: 2011-09-29 13:27:57
    Temat: Re: nudne, sztampowe domywszedzie - dlaczego?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Wrz, 14:13, Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl> wrote:

    > Tak chyba naprościej?

    Bez sensu wydana podwojnie kasa, a oszczednosci zostana zjedzone przez
    wiekszy zjadany prad przez wentylatory (dwa wymienniki to 2 x wieksze
    opory) i sam koszt wymiennikow. Pomijam juz fakt ze masz w planach
    robic to na chlodnicy samochodowej ktora do tego celu nie bardzo sie
    nadaje - to ja juz wole wpiac dokladnie zaprojektowany wymiennik przed
    wlot do reku i miec to zrobione na tip top z glowa :) Wpinanie dwoch
    chlodnic samochodowych w instalacje wentylacji.. No coz - robisz co
    chcesz, mi sie zdaje ze wynik bedzie marny.
    pozdr.

    --
    Adam