  • Data: 2014-01-12 17:35:54
    Temat: Re: obłożenie schodów drewnem
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 12 stycznia 2014 17:20:01 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    >zwykłej laminowanej płyty być musi. Ale nie 10 razy.
    >
    > Ot to. A gościu sam tam wcześniej gdzies napisał że ten jego pażdzierz to droższy 4
    razy od stopni debowych jest.

    > To samo bora bora-zwykła indukcja+wentylator tylko cena tak prawie 10
    >
    > razy wyzsza.

    Jest i pozytywny koniec wielu ciekawych pomysłów. Po jakimś czasie duzi producenci
    wprowadzają podobne do produkcji masowej. Duży zarabia jak dużo sprzeda po niskiej
    cenie. Poza tym konkurencja nie śpi. Wiele przydatnych gadżetów z jakiś tiwi szopów
    jest dostępnych w sklepach po normalnych cenach. Kupiłem niedawno w markecie tarkę z
    krajalnicą co oprócz podstawowych funkcji jeszcze goli, sznurowadła wiąże i usuwa
    ciąże. dwie dych dałem w markecie ze dwa lata temu e tiwi szopie chyba półtorej stówy
    kosztowała w promocji.