    From: " " <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ocieplanie dachu - daszek nad wejściem
    Date: Mon, 2 Apr 2012 16:43:55 +0000 (UTC)

    brunet.wp <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    ERY> napisał
    (a):

> [...]
    > (od strony zewnętrznej krokwi), czyli na tym trójkątnym fragmencie będzie
    > deskowanie dachu. Wtedy od środka włożę wełnę zachowując 2 cm odstępu
    między
    > wełną a deskami.
    >
    > Czy to poprawne rozwiązanie? Czy na deski dać jakąś folię, papę?
    >
    > Daszek od zewnątrz wygląda tak:
    > http://img842.imageshack.us/img842/8687/p1050707d.jp
    >
    > Mam nadzieję, że gdy zamknę od środka dostęp do daszku nad wejściem, nie
    > utrudnię sobie innych prac (np. podbitki). Resztę prac trzeba będzie robić

    a jak jest w projekcie też taka dziura? :D
    dziury być nie powinno najlepiej załóż folię na połaci dachu tak zeby nie
    było dziury wywiń ją na ścianę zeby przykryć ociepleniem zrób to dokładnie
    tak zeby wiatr nie dostawał się w ocieplenie
    folia czy membrana jest jak zewnętrzna warstwa kurtki chroni przed wiatrem i
    odprowadza wodę która może się zdarzyć podczas nawiania śniegu pod dachówki
    jak rozumiesz sens warstwy kurtki i folii to bedzesz wiedział jak to
    zabezpieczyć