  • Data: 2009-09-09 19:10:01
    Temat: Re: ocieplenie poddasza - ciag dalszy
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:5e6460e5-4a05-4958-acbc-

    >Masz może tego zdjęcia? Ja będę musiał podwiesić 15 cm, więc "grzybek"
    >odpada. Oprócz tego wolałbym aby to można było poziomować po ułożeniu
    >pierwszej warstwy między krokwiami (to byłby ideał). Może rozwiązanie
    >o którym piszesz to to którego szukam...

    Przykro mi zdjec nieswojej chalupy nie mam. Podejzewam, ze bedziemy mieli
    podobnie. Planuje co najmniej 25cm welny na poddaszu a krokwie mam chyba
    16cm. Do tego szczelina wentylacyjna miedzy deskami z welna 2-3cm i musze
    nabic deski pod spodem krokwi by zmiescic tam 15cm Toprocka. Po krokwiach
    pojdzie 10 albo 15cm welny, zobaczymy jaka bedzie lambda tej welny
    poprzecznej, bo w scianach mam instalacje elektrycza i UD30 byc moze bede
    musial przykrecic w jakims konkretnym miejscu.
    Te wieszaki o ktorych pisalem przykrecane sa do dolnej czesci krokwii
    wkretami i stercza do dolu. Na to zdaje sie "nabijana" jest welna i
    przykrecane sa profile CD 60, a wasy zwykle odginane do poziomu. Tak to w
    skrocie widzialem i wyglada to wystarczajaco profesjonalnie. Te grzybki
    jakos mnie nie przekonuja z uwagi na poziomowanie, ale byc moze sa lepsze bo
    nie "wiaza" konstrukcji podbitki sztywno z konstrukcja dachu.

    Pozdro.. TK