    From: zbigi <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: odkurzacz centralny > Re: Rekuperator
    Date: Sat, 08 Nov 2014 12:36:24 +0100
    <m2re7e$or7$1@node1.news.atman.pl> <m2vekg$uu4$1@speranza.aioe.org>
    <54533eb2$0$18094$65785112@news.neostrada.pl>
    <545379cc$0$18077$65785112@news.neostrada.pl>
    <54539dcb$0$11137$65785112@news.neostrada.pl>
    <5453b3f1$0$18090$65785112@news.neostrada.pl>
    <5453c55c$0$18075$65785112@news.neostrada.pl>
    <5453c82e$0$11132$65785112@news.neostrada.pl>
    <5453d81b$0$18084$65785112@news.neostrada.pl>

    Ghost napisał(a):
    > Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    A, to zależy, jak duży pokój. :)
    U nas jest jedna dziura w środku domku i wszędzie dochodzimy ze
    standardową rurą 9m. A i jeszcze werandę się obleci i samochód na
    zewnątrz da radę odkurzyć.

    Czyli tak jak i u mnie. :)

    > I wygodnie się tak łazi z ruro po całej kondygnacji? wazonów nie
    > zrzucasz ze stołu?

    Tu się zgodzę, że wolałbym mieć po jednej dziurze w każdym pokoju i
    chodzić z krótszą rurą - wazonów nie zrzucamy ale samo zwijanie rury
    jest irytujące.
    Jednakże o wiele bardziej irytujące było ciągłe opróżnianie odkurzacza
    przenośnego i jesgo zdecydowanie mniejsza wydajność (siła ssania).
    Stąd właśnie nasz wniosek, że centralny rządzi.
    A jak kogoś stać, to sobie może pozakładać rury samoczynnie chowające
    się w ścianę czy też stacjonarne i ukryte rury rozciągliwe.