  • Data: 2010-04-12 12:13:17
    Temat: Re: odkurzacz centralny- jednostka centralna
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafał" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hpuvf7$ug7$1@node2.news.atman.pl...

    > Odkurzacz przytoczony przez Ciebie ma filtr workowy, co wydaje mi się być
    > jego słabą stroną.

    Ale przy odkurzaczu centralnym filtr nie ma większego znaczenia. W zwykłym
    dobre filtry to rozumię- nie wypuszczaja one kurzu z powrotem do
    pomieszczenia. Przy centralnym który jest w garazu, pomieszczeniu
    gosspodarczym to nie ma aż tak dużego znaczenia. Np u mnie wylot odkurzacza
    wepne do kanału wentylacyjnego w garazu(mam jeden wolny) i niech tram sobie
    kurz dmucha.

    Krzysiek