  • Data: 2010-04-13 05:04:00
    Temat: Re: odkurzacz centralny- jednostka centralna
    Od: zbigi <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kris pisze:

    > W czym jest gorsza/ co brakuje tej np jednostce centralnej:
    > http://www.allegro.pl/item979966952_odkurzacz_centra
    lny_profi_30_5_lat_gwarancji.html
    > Ww porównaniu do droższych(w granicach 2500zł) jednostek centralnych.
    > Moce widzę podobne, gwarancja tez więc gdzie jest pies pogrzebany;))?

    Zle porownujesz :)
    Tej wielkosci "jednostka" powinna byc porownywana do na przyklad takiej:
    http://odkurzam.pl/product-pol-262-Zestaw-Beam-BM262
    -standard.html
    Przy czym tu masz caly zestaw w cenie 999PLN.
    Dodaj wiec do tego Profi (cena 699PLN) koszt "zestawu sprzatajacego" za
    300PLN i wychodzi ci... Tak, tak... 999PLN :)
    No to w tej cenie, to ja bym wolal jednak BEAMa.
    Tym bardziej, ze BEAM ma wieksza moc ssaca (590 vs 350), a twoja
    propozycja w szczegolach (detalach) przypomina mi moj marketowy (tani,
    chinski) odkurzacz bezworkowy kupiony za OIDP 250PLN.
    Do tych markowych _zestawow_ za 2500PLN to moglbys co najwyzej porownac
    tego Profi za 1299PLN (i znow dolicz 300PLN za "zestaw sprzatajacy"):
    http://www.allegro.pl/item990063342_odkurzacz_centra
    lny_profi_31_5_lat_gwarancji.html
    Przy czym podejrzewam, ze znow porownanie wyspadloby jednak na korzysc
    markowych.
    Na przyklad takich (za 1799PLN):
    http://odkurzam.pl/product-pol-266-Zestaw-Beam-BM265
    -aspira.html
    (Znow o 50% wieksza sila ssaca)
    Tym bardziej, ze te Profi jednostki, to mi wygladaja na zwykle,
    oferowane przez nich odkurzacze pozbawione kolek, z dolozona wtyczka do
    zdalnego sterowania i zawieszone na scianie.
    :)
    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)