    From: scruffty <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: odkurzacz centralny - zrób to sam
    Date: Wed, 30 Oct 2013 12:54:11 +0100

    Dnia Tue, 29 Oct 2013 04:23:24 -0700 (PDT), Adam napisał(a):

    > Dokladnie tak. Ja tez jak pamietam montujac swoja instalke specjalnie
    > przekrecalem bo tak mi kazal sprzedawca/instalator i tak stalo we wszystkich
    > zaleceniach producentow - klej lepiej sie wtedy rozprowadza czy cos :)

    A mi kazali nie przekręcać:) Inna sprawa, że ten klej jest zdradziecki,
    ręka się zawaha i już można zapomnieć o korekcie, więc przy klejeniu
    bardziej fikuśnych podejść rysowałem sobie markerem najpierw gdzie mają się
    zejść rury na obu kawałkach. Swoją drogą to chyba bez większego znaczenia
    dla spoiny czy kręcić czy nie, oby za dużo kleju nie walić, aby nie wylazł
    wewnątrz.

    --
    scruffty