    Date: Sat, 11 Jan 2014 22:35:39 +0100
    From: Krycha <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: odnawianie fug

    W dniu 2014-01-10 22:08, ZbyszekZ pisze:

    > Ano. Kupujesz za jakieś 5-10 zł ręczny drapak do fug (albo elektryczny, zapewne
    sporo droższy), wydarpujesz wierzch starej, nakładasz nową.
    > Kiedyś moja lepsza połowa wykonała taką pracę.

    Być może następnym razem tak zrobię.
    Na razie wiem, że
    "... Środek do renowacji
    spoin. Preparat ten doskonale odświeża przebarwione, zabrudzone oraz
    wyblakle spoiny, zarówno w ściennych, jak i podłogowych wykładzinach
    ceramicznych. Umożliwia też zmianę kolorystyki istniejących fug."

    ten środek nie nadaje się do do zmiany kolorystyki istniejących fug,
    a jedynie do odświeżenia o takim samym kolorze.
    Przetestowałam na podłodze w miejscu, gdzie stoi pralka.

    Wydrapywać starą fugę, na razie, nie mam odwagi z powodu niezbyt równych
    fug i boję się, aby nie uszczerbić kafelków podczas tej pracy.
    Na razie użyłam "Czyste fugi" i jest dużo lepiej.

    Krycha.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.