    From: skorka <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: ogrodzenie betownowe
    Date: Wed, 4 May 2011 13:49:59 -0700 (PDT)
    <ipotki$f2a$1@news.onet.pl> <nve3j97robdd$.v1x7z4ejf9rc.dlg@40tude.net>
    <ipqki1$bof$1@news.onet.pl>
    <4...@p...googlegroups.com>
    <ipsc0e$6dj$1@news.onet.pl>

    On 4 Maj, 22:13, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > nie zawsze mamy sie ochote fraternizowac z sasiadem...
    >
    > ludzie buduja domy na malutkich dzialkach a chca miec troche prywatnosci
    > wtedy mur jest nalepszym rozwiazaniem. Zauwazmy ze w wielu krajach domy
    > czesto maja forme ogodzonego murem obszaru z domem przylegajacym do czesiowo
    > do muru.

    Otoz i to! Na przyklad we Wloszech widzialam nie rzadko bo jest tak
    jak mowisz
    ziemia droga, dzialka do dzialki zlepiona i domy po trzy, cztery
    kondygnacje
    i zwyczajowy dach do zagospodarowania lub ew mur i wcale nie niski.
    Rowniez
    w jakis brytyjskich filmikach typu reality o zagospodarowaniu
    przestrzennym
    widzialam wcale nie mniejsze.

    Ja rozumiem ze moje autsaidrstwo jest na w/ż ale taka jestem, a
    pozatym
    nie mam sie czym chwalic za nadto w obejsciu wiec i plot nie musi byc
    transparentny
    jak u co poniektorych bufonow.

    --
    skorka