  • Data: 2011-12-07 06:28:24
    Temat: Re: ogrzewanie kotłem z podajnikiem - ekogroszek/miał-
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik AT napisał:

    > Przy obecnych temperaturach ile kg na tydzien ?
    > i jakie masz temp na zewnątrz dzien/noc?

    U mnie są temp niższe, niż na pozostałym obszarze - góry.
    Dotychczas spaliłem 800 kg węgla, a kocioł rozpaliłem 15 października.Do
    połowy listopada temperatury były lekko tylko powyżej zera, a teraz są
    znacznie poniżej. Można przyjąć z całego okresu średnią dobową na
    poziomie zera stopni.
    Średnie zużycie na dzień to 16 kg węgla wliczając w to CWU.
    Teraz się trochę ochłodziło, ale znacznego wzrostu zużycia nie obserwuję
    - max 17,5 kg/dobę, zatem nawet gdyby do końca sezonu pozostało takie
    zużycie, to mamy jeszcze 140 dni razy 17,5, czyli wg szacunku spalę
    jeszcze dodatkowo 2450 kg, a spaliłem już 800, to do 3500 jeszcze zapas
    jest :-).

    Zasobnik u mnie mieści 150 kg, ale zasypuję zawsze trzy worki - to ok
    130 - 140 kg.

    pozdr
    Robert G.