  • Data: 2010-08-19 11:44:24
    Temat: Re: ogrzewanie podlogowe przeliczanie
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:op.vhoerqrz1cvm6g@linux-rj.dom...
    >Ale on ma rację, nie wiesz jakie są straty ciepła, jaka powierzchnia
    >grzejna, jakie
    >pokrycie podłogi itd bo z tych wartości wylicza się gęstość ułożenia rur w
    >podłodze
    >a radzisz mu zrób tak, a jak sie okaże że on potrzebuje np co 15cm i w
    >dwóch obwodach?

    Jak nie zrobi innych błędów typu za długie lub nierównej (w przybliżeniu)
    długości obwody a da np rurki co 20 cm zamiast twoich obliczonych 15cm to
    parametrami np czasem grzania da sie dużo poprawić. Tylko tyle chciałem
    powiedzieć :) Oczywiscie założenie było -typowy współczesnie budowany dom.
    Zgadzam sie ze wskazane jest policzyć - jak jest mozliwe - czemu nie.

    b.